GRATIS LEVERING

Handelsbetingelser

1. Generelt

Disse handelsbetingelser gælder for handler, som indgås med myHummy.dk. Du skal være fyldt 18 år samt være myndig for at handle med os – er du under 18 år eller ikke myndig, skal du have samtykke fra forældre eller værge.

2. Købsaftale

Din købsaftale gemmes af myHummy.dk til afvikling af købet. Salget af forretningens varer sker kun i normale mængder til eget forbrug. Vi handler kun med privatpersoner med mindre andet specifikt aftalt.

3. Oplysning om fortrydelsesret

Webshoppen myHummy.dk følger Lov om Forbrugeraftaler.

Du kan uden angivelse af nogen grund fortryde dit køb inden for 14 dage efter modtagelse af varen.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives pr. mail eller ved at benytte fortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Bemærk: Retten til fortrydelse bortfalder, hvis varen er fremstillet efter kundens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.

3.1 Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb

4. Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Nægtet modtagelse af en bestilt vare betragtes som udnyttelse af fortrydelsesretten.

4.1 Værditab

Har varen været taget i egentlig brug, vil den betragtes som værende brugt og en passende kompensation svarende til værditabet vil blive fratrukket ved returnering af købsbeløbet til kunden, jævnfør forbrugeraftalelovens bestemmelser.

Gem den originale emballage da denne udgør en del af produktets samlede værdi. Ved returnering, tilbagebetaler vi alle købsomkostninger fratrukket billigste returfragt samt eventuelt værditab jævnfør punkt 4.1

Vi modtager ikke varer der sendes pr. efterkrav.

5. Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som værende brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Vi tillægger den originale emballage en væsentlig værdi, så venligst undlad at bortskaffe den originale emballage såfremt du ønsker at returnere din vare.

6. Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du udnytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle indbetalinger modtaget fra dig, bort set fra transportomkostninger jævnfør punkt 4.1. Vi tilbagebetaler ikke ekstraomkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder.

Vi returnerer uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage efter vi har modtaget din besked om fortrydelsen.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i en anden metode.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre Du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

7. Reklamationsret


Du har 24 måneders reklamationsret, når du handler på myHummy.dk. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation og efter aftale med myHummy.dk.

Det er et krav, at reklamationen er berettiget. Manglen må dermed ikke være opstået som følge af fejlagtig anvendelse af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Hvis reklamationen er berettiget, refunderer vi dine rimelige fragtomkostninger (den mindst bekostelige standardlevering).

Når du returnerer varen, skal du, så detaljeret som muligt, beskrive problemet pr. mail til kundeservice@myHummy.dk.

Bemærk! Vi modtager ikke returvarer, som er sendt pr. efterkrav eller lignende.

Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Du skal kunne fremsende kvittering for afsendelse, så vi kan refundere dine fragtomkostninger.

Beskadigede varer tages retur uden omkostninger for kunden. Henvendelse skal ske til myHummy.dk før returnering.

8. Priser og leveringsgebyrer

Pakker afsendes med UPS og leveres direkte til døren.

Hvis en varer er i restordre eller udgået og derfor ikke kan leveres, refunderes det fulde købsbeløb.

9. Betaling

Betaling på forhånd via bankoverførsel:

- Betaling med kreditkort.

I tilfælde af betaling med kreditkort trækkes beløbet på kreditkortkontoen på tidspunktet for indgåelse af kontrakten.

- Betaling ved øjeblikkelig bankoverførsel.

Vores bankoplysninger:

Kontohaver :

Szumisie aktieselskab

99-400 Łowicz,
Jamno 73B

PL12 1140 1977 0000 3857 3500 1008

myHummy.dk har ikke adgang til oplysninger omkring dit betalingskort og alle betalinger foregår krypteret.
Der tages ikke gebyr for betaling på myHummy.dk.

I tilfælde af tvivl eller ved spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores Kundeservice.

10. Klageadgang


Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kundeservice@myHummy.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Kontakt os på support@myhummy.com.


Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -http://ec.europa.eu/odr

Generelle oplysninger

Firma informationer
Legal name: SZUMISIE SP. Z O. O.
Registration number: 0000571980
VAT number: PL8341883683
Legal address: Jamno 73B, 99-400, Lowicz, Poland

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Danberg Sp. z o. o. sp. k. og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Data som vedrører transaktionen herunder personoplysninger, kan overføres til PayLane sp. z o. o. med hovedsæde i Gdansk, Norwida 4, postnummer 80-280, virksomhedsregistrerinsnummer KRS 0000227278, under vilkår som er krævende for at kunne gennemføre en transaktion.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. Den dataansvarlige på myHummy.dk er Danberg Sp. z o. o. sp. k. Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at dine oplysninger er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen.

Du kan skrive til os på: support@myHummy.com.

Du kan læse mere om vores persondatapolitik her: Persondatapolitik